== Blog Nie Ok ke Tak==

Pelamin Lagi

Salam dan selamat pagi jumaat yang hening ini.. Mak oi.. sticker kt atas tue.. dah berdigit 2.. huhuhu..tp byk lagi nombornya kn..heheheehhe.. Hem tetibe je teringatkan design pelamin aku nnt.. pe kata layan dulu gmbr2 pelamin nie.. lebih kurang la nnt..

ye ye..tau ramai dah yg pakai pelamin design nie..tp nk buat camne,ia tetap sgt cntik..(sebenarnya pelamin idaman xmuat nk pasang dlm umah,so kene la amik 2nd pilihan)..

Tapi warna n bunga2 serta susun atur berlainan la kan.. hal ini diserahkan pada yang pakar..yang pasti warna pelamin akan ada kontra sekit ngan busana kami nnt.. eh lupa nk bgtau,nnt ada 2 pasang pengantin..aku serta angah aku.. hehehhehe.. Dalam zaman ekonomi yg tak seberapa elok dan harga brg semua sibuk nk naik,langkah buat kenduri sekali ni mmg digalakkan..hahhaha (ayat sejukkan hati)...

ok la..jumpa lagi ye

p/s: lakaran pelamin,kanopi dh siap.. ada mase aku upload..

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"