== Blog Nie Ok ke Tak==

5 bulan yang lalu..





Pagi isnin yg hening ni,aku teringat lak pada tarikh 8/3/2009 yang lalu.. 5 Bulan yang lalu.. mengukir sejarah baru dlm hidup aku. tarikh itu mengikat hubungan aku dan dia selangkah lagi.. Majlis Pertunangan kami selamat diadakan dengan cuaca baik dan keceriaan wajah2 sanak saudara dan juga sahabat handai.. walaupun penat tp seronok yg teramat.. belom kawen lagi..hehhehe.. hantaran 17 dulang dari pihak tunangku dan dibalas 15 dulang dr pihak aku.. (asalnya dia kate,9 aje)kuantiti tidak ada masalah kan??? hehhehehe

Mengenangkan saat2 itu,memang seronok la.. kawan2 aku turut sama gembira.. setiap manusia akan meras detik2 bahgia seperti ini. Ni ada skek koleksi gambar2 pertunangan kami....

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"