== Blog Nie Ok ke Tak==

Hari Yang Seronok tapi Memenatkan- Part 1

Buat pertama kali dalam 2 tahun perkhidmatan aku di sini,aku turut serta dalam acara sambutan Hari Politeknik peringkat poli aku.. hai buat pertama kali juga aku dah terpacak di padang seawal 7.30 pagi.. ye la dlm tentatif dh bgtau event bermula 7.30 pagi tp bile aku smp 1 kelibat manusia pun xde lagi.. mane tak nya,mlm td hujan agak lebat. Jadi faham2 je la ye.
acara di mulakan pada pukul 8.30 pagi dengan ucapan Timbalan pengarah.. kemudian, acara yg dinanti2 iaitu aerobik@poco2.. hehehehe.. penat jgk.. berpeluh2. ktrg menari-nari.. semua org sempoi je..

lepas tu,acara berebut air mineral n roti. sebab haus dan lapar lepas menari2.. hehehe.. dah kenyang,acara ke 2 pulak.. acara bermain golf.. byk aksi lawak. ada yg pukul bola dgn gaya tiger wood,ada yg hayun kayu golf mcm sabit rumput and yg paling lawak,bukan bola yg terbang tp kayu golf yg terbang.. hehehhehehe

p/s : ngantuk.. nk tido jap

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"