== Blog Nie Ok ke Tak==

Monolog Di Pagi Hari

Mataku sangat mengantuk pagi ini.. Cuaca yang sejuk nyaman sejak kebelakangan ni,menyumbang keadaan aku skrg.. hehehe.. tp xde la sampai tidur kat opis.. hem ok la xmau story mcm2 la.. no mood tuk tulis-tulis and mengarut2.. meh layan serba sedikit ringkasan aktiviti yg aku buat sekitar bulan Oktober and November yang aku xupdate dlm blog ni..

ni projek maintenance PC di lab bahasa.. merangkak-rangkak bwh meja. Aktiviti ini dilakukan seorg diri kerana rakan sekerja yg lain semuanya lelaki. Bahaya woo sb aktiviti menonggeng terlalu byk..kikikkii


ni plak sepupu sebelah mak yang kawen.. lelaki itu my cousin.. kawen ngan org perak.. Fuh sgt panas woo kat pantai remis tue.. xterkata la.. tp majlis dia rumah lelaki plak,hujan yang sgt lebat.. pengantin pakai baju istiadat TLDM.. smart.. Majlis dia ni byk mengalirkan air mata.. huhuhuh

Abangku bertunang.. hehehe.. tahun ni aje kami bertiga dh tunang.. Pening kepala mak aku pk anak2 dia nk kawen serentak plak tue.. kikikik.. kalo dulu aku tak gatal buka mulut ckp kt mak,aku nk kawen,agak2nya akak n abang aku mesti xmau buka hati dorg ntk kawen kot.. so skrg dh berebut2 nk kawen.. Sila ikut giliran ye.. !st come 1 serve ( betul ke ejaan ni)



ni plak majlis perkahwinan kak Fatihah and Bro Amin ( perasan tak name dorg ni unik). Majlis akad nikah dorg berjalan lancar n mudah aje. Dengan sekali lafaz,tepat jam 1040 am,fatihah sah jd isteri amin.. semoga kekal abadi hubungan mereka ini. Oh ye,aku dah terconggok kat umah fatiha seawal 930 pagi. ehem al maklum la aku merangkap pengampit dia pada hari itu. kikikiki.. sorry gambar tak dpt amik sb kan aku pengampit pengantin.. kikikki

Percutian di A'Famosa Resort.. percutian ditaja oleh Min Aik Sdn Bhd.. Tempat akak long aku bekerja.. best woo men air.. syok.. hehhehe..

Ada satu lagi aktiviti,ke Air Panas bemban.. nyaman je bile rendam kaki dalam kolam air panas tue.. selesa.. tp gambar xde la. Takut hp masuk air.. hehehhe


0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"