== Blog Nie Ok ke Tak==

2 Disember 2009 bersamaan 15 Zulhijjah

Part 2

Sambungan dari Part 1

Pada awalnya aku dah rase xsedap hati bile terlihat papan tanda "Peladang Agro Resort" di mana bus ktrg berlalu ngan lajunya kt depan pindu masuk agro tue. Hati aku terdetik berkata "eh agro ni dh dekat ngan umah muni nie". Lalu aku kejutkan chawa yg ngah syok tido.. Dia dlm keadaan mamai,leh ckp gini "hem ye ke dah sampai agro.. ala xpe".. hehehehe aku pun iye kan je la.. sb cmah dah bgtau kat dia,bus akan berhenti di mana.. pastu aku bertambah2 xsedap hati and comfirmlah ktrg dh terlepas dr Setiu bile aku ternmpk papan tnda "Hospital Besar Besut 10KM".. Mak oi dh sampai besut upenya.. terus aku kejutkan chawa. Menggelabah minah tue.. Call cmah bgta situasi ktrg and dia suh genti je kat Kmpg Bahagia tp driver kata dh lepas setengah jam dah.. pergh gabra yg amat la ktrg bile tau bus tue nk ke kelate.. gile kan?? kata last destinasi Setiu.. huhuhu.. Ktrg pakat turun je kat Jertih. Setiu ke Jertih amik mase sejam tau.. mase tue dah kul 11 mlm.. miyong woo duk atas bus lame2 dari kul 10pagi lagi.. Termatu punggung+pale jd miung and macam2 perasaan ada.

Ktrg selamat sampai kat umah cmah kul 1230.. Fmly dia semua dh tido.. kesian dorg tunggu lame kedatangan ktrg.. Tp xpe la kan janji selamat sampai wlpun terlepas jauh.. Tq cmah n adiknya Afis yg sedia melayan kerenah akak2 ni..hehehe

p/s: sambung lagi part 3 ye

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"