== Blog Nie Ok ke Tak==

April Muncul Lagi

As salam semua.. hem dah bersawang wei blog aku ni hah.. idea xde la nk menulis dlm blog ni. Tapi xpe,mungkin ada serba sedikit perkembangan tentang kehidupan aku yg boleh aku kongsi bersama2 kalian semua.

Tak lame lagi,genap la aku berkhidmatan dalam sektor awam ni selama 3 tahun.. kejap je mase itu berlalu. Dan sepanjang aku berkhidmat,mcm2 la pengalaman yang dah aku tempuhi. Dari pengalaman tue,aku jadikan cikgu dlm menempuh ari2 mendatang. Perkara paling best la selama aku bekerja ni ialah aku berjaya mengumpul aset/harta pusaka hasil dari titik peluh aku sendiri iaitu :-

1= Syiling dinar sebyk 3 keping
2=kereta wira
3=EOS Canon 1000D
4=wit simpanan mesti la kn..hehehhee

memang seronok bila kita ada harta sendiri tanpa perlu meminta2 pada org lain..

3/4/2010 yang lalu,akak sulung aku telah selamat diijabkabulkan dengan pasangan pilihan hati dia sendiri. Denagn 1x lafaz,dorg dah sah jadi suami isteri.. Pada hari itu jugak la merupakan hari pertama aku memegang dan menggunakan EOS 1000D aku sendiri.. mcm mimpi tapi itulah kenyataannya yg aku dah pun memiliki DSLR sendiri. Gambar kemudian aku upload ye sb belum transfer lagi.. hehehe.. tq pada abg amir dan isteri sb sudi jd guru pada aku.. mcm2 yg dorg ajau. Seronok dpt snap gmbr sana sini.

p/s : tema wedding akaku aku Pink Itam.. cantik gile wa ckp sama lu.. nnt i update gmbr2 sekitar majlis dia ye.. jumpa di lain mase ye

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"