== Blog Nie Ok ke Tak==

Di Sebalik Tabir

Di Sebalik Tabir... Episod Kampung Morten melaka.. Gambar2 ni aku rompak dari Facebook si wan bob.. jgn marah ye wan.. i mmg suke org curi2 amik gmbr i nie.. hehehehe syok woo.. aksi candid camera is the best.. .. Ok jom layankan gmbr2 ini:-

mcm2 ada....

kesian kan,smp aku tertido mase tembak2 org nie.. hehehhe

ni la tokey besar dan puan besar company 3npesonapicture...

Ni che din.. lain dari yang lain.. hehehe

Bila mereka ketawa.. hahahah.. mase ni mmg gelak sakan la kami2 semua.. sb antara kami yg telah mengeluarkan statement "lucu tp lucah".. hahahha

tgk tue,penat tau asyik ketawa aje.. hehehhe

dan gambar pilihan aku kali ini ialah :-

*
*

*
jeng

*
jeng

*

jeng


*

*

*

*




hehehehhehehhehe

p/s: Masih byk yg perlu diperbaiki

2 comments:

Elya Roza said...

melaka kat area mana ni ye??mortenn??comey jee namaa..hik3

Unknown said...

yup kt kmpg morten.. atau di kenali sebagai kmpg portugis melaka.. hehehhee

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"