== Blog Nie Ok ke Tak==

Jun Yang Berlalu

Tak sedar yang bulan jun sedang meninggalkan kita. Byk benda yang telah berlaku sepanjang bulan jun yg jurang dari 12jam akan meninggalkan kita semua dan julai akan muncul tiba.. Jun juga merupakan hari bulan kelahiran aku..Bulan di mana aku dilantik sebagai kakitgn gomen, Hari di mana aku mendapat rezeki yg melimpah ruah dan byk lagi la.. Apa pun aku semakin matang dan semakin kuat dalam mengharungi hari2 yg mendatang.. kepada my baby honey,good luck tuk mase depan kita ye.. honey mmg boleh.. usaha...usaha..usaha...
** Detik-detik pertama kami**
syok wooo.. macam terbang di awanan..kikikikiki

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"