== Blog Nie Ok ke Tak==

Dah jadi umah hantu...

Salam kepada semua pembaca.. (ada ke pembaca ek..hehehe).. Ce tgk tarikh last aku post blog nie..hahahhaha kan men lama lagi wei.. hem semua ni terjadi sb aku sibuk ngan kerjaya baru,tempat baru dan juga disebabkan kekeringan idea.. hem skrg ni pun masih duk tercari2 apa yg aku nk bebelkan kat sini.. Hope korg xjelak tuk bace ek..

Hem ok la,pasni aku nk cite la pasal persiapan perkahwinan aku. Walaupun pada asalnya kami telah sebulat suara nk buat kenduri pada awal Mac yg lalu tapi disebabkan En.Tunang aku telah terpilih untuk mengikuti Kursus Asas Konstabel selama 6 bulan ( Fuh ^ bulan ok ).. terpaksa la kami menangguhkan majlis kami itu.. Tarikhnya akan aku bgtau bila dh dekat2 nnt ye.. hehehehhe

Untuk pengetahuan korg semua,skrg ni aku tgh sibuk la buat bunga telur.. bunga tuk deco meja beradap dan jgk bunga gantung2 itu..hehehehhehe.. Nnt aku share gmbr bunga tue kt sini..

Buat sementara ni,jom layan gambar2 yg aku kumpul di Google.. Layaaannzzzzzz



" Symbol yang aku mgkin nk guna nnti""salah satu symbol ni akan digunakan tuk Meja Tag"


"ni mgkin doorgift tuk bebudak "

Ok la nnt i story lagi ye.. Ada byk kejo.. Malam ni balik melaka.. Esok nk partner ngan nizam janggut tuk shoot org kawen.. Sangat best ok.. ok la.. daaaa

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"