== Blog Nie Ok ke Tak==

Kad kawen plak

Salam.. Fuh lame jgk x berblogging.. Agak sibuk ngan hal duniawi sejak akhir2 ini.. huhuhu.. sampai asyik pening sb xcukup tidur.. So di pagi isnin yg heaven ini,jom la kita review sikit bab kad kawen aku nnt.. utk pengetahun,aku dh beli dah readymade kad,2 tahun lepas. (can u c,nmpk nau aku ni xsabau nk kawen kn).. konon2 nak bajet la kn.. tp tetibe macam nk tempah je kad sb kad2 skrg sgt cntik la wei.. Nafsu mmg sgt jahat tau.. Tapi akan aku gagah kn jgk tuk guna kad readymade tue.. Tapi macam xboleh tahan je la wei..hehehehe..

Ok la,jom layan sikit gambar2 kad yg aku dh jatuh cinta.. sgt sweet+simple.. jom..

Kalo nk DIY kad macam ni pun senang kn.. (adakah perlu masukkan dalam list DIY aku ek)

ni pun mcm boleh DIY..tapi larat ke ek nk DIY..huhu

sukakan elemen bunga2 nie.. sweet giler wooo

hah menarik kn?jatuh chenta betul ler

Cartoon yg mmg best..

uwaaaa... nagis tgk kad nie

nota kaki: fuh boleh menagis ok tgk kad yg cun2 di atas..


0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"