== Blog Nie Ok ke Tak==

Hang Out

Assalamualaikum semua.. Salam 1Malaysia,Salam Melaka Makmur,Salam Perak Aman Jaya.. eh pnjg nau plak salamnya..hhhehee.. Oh ye selamat Pagi Jumaat yang indah lagi aman.. Semoga Hari ini Lebih baik dari semalam.. amin..

Hah meh nk membebel pasal aktiviti mlm td..jejalan bersama housemate.kak ayu.. Pada asalnya aku plan xmau ke mana2 mlm td sb nk guling2 di atas tilam yg empuk aje tp ptg smlm dpt sms dr housemate yg berbunyi begini

kak ayu : " Sue,jadi ke kita jejalan mlm nie?"
aku : " Boleh je kak ayu..sue bwk kak ayu ge Parkson mlm nie.. Tau la kak ayu dh terbyg
handbeg slm"
kak ayu : " hehehehehe.. ok sue,tq..jumpa kat umah nnt ye.."

So disebabkan xmau hampa kn kak ayu,aku pun bwk dia jejalan.. Kan parkson ngah SALE.. Berpinau mata wei.. Murah2..hahahahhaha tp aku telan air liur je la.. hehehehehe.. Ktrg duk dlm parkson tue smp derang dh tarik pintu nk tutup kedai dh hah.. Time tue kak ayu masih duk try test handbeg lagi.. wakakakakaka.. Dasyat wei..

kaki aku smp naik lenguh layankan kak ayu nie..tp best la,dia beli handbeg n dompet sekali.. Oh ye jam tangan jgk..(bestkan jadi org yg byk duit nie)..

Aku??? melopong xbeli pape..tp jatuh cinta same itu handbeg,design menarik dan kale cun hbs.. Tai xbeli pun..hehehehhe.. tak ape la,handbeg tue buan rezeki aku kn..

p/s: piissstttt nk tnye la,boleh ke amik gmbr dlm parkson? amik gmbr2 handbeg ke atau brg2 dlm parkson tue? sb aku mcm takut je nk amik gmbr dlm tue..Takut kene saman..hhehehhe

2 comments:

Qaseh_ZaZa said...

xpe...ada masa lagi...

Unknown said...

hem tue la.. hope pada masa akan datang, ada la design yg i berkenan..sob..sob..

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"