== Blog Nie Ok ke Tak==

Pelamin

Salam petang jumaat.. eh baru perasan,gari ni aku rajin plak update blog kn?hehehhe pe leh buat,ngah byk mase hah (menaip smp mkn kentang goreng).. Dalam duk terfikir2 lambatnya mase nk malam,ye la aku nk balik kampung.. Best ape.. Aku teringat yg aku nk share la kt sini serba sedikit pasal bridal2 yg ada kt Melaka.. Hem rata-rata andaman kt melaka ni buta IT kot sb derang xde pun website.heheh tapi itu tak mematahkan bisnes derang tau.. Melaka sebenarnya berlambak bridal shop.. Tapi masih ada jgk Bride Melaka yang amik bridal dari luar melaka.. Mungkin derang mahukan kelainan kot.. Tapi tak ape la,masing2 punya selera dan tekak..

Bagi aku,lebih senang amik dekat melaka.. Ye la esok lusa urusan nk fitting ke ape ke kan mudah.. pendapat aku la kn.. Aku dh memburu andam ni 2 tahun yg lepas lagi...wa nmpk nau aku ni gatai nk kawen hah..wakakakakka.. hep..hep.. aku ikut akak aku usha bridal tuk wedding dia la.. So secara tak langsung,aku terusha la tuk diri sendiri.. betul x?hehehehe.. penat tau pusing2 melaka,turun nek kedai.. konar sane konar sini,sesat sane sini.. seb bek kete aku ada Pas MBMB.. so tak payah la nk "gores dan menang" kupon parking.. Ye kt melaka 7 hari seminggu kene "gores dan menang" kupon parking..huhuuhu

Ok di sini ada la serba sedikit senarai bridal yg aku ingat.. Tgu aku balik melaka nnt,aku listkan balik senarai2 bridal nie.. Banyak sgt.. hehehe.. Smp berpinau mata wa ckp same lu.. ok jom..

Melaka Tengah
  • Sayang Creation - Lokasi sebaris ngan Hotel King.. Depan ngan Hospital Pantai
  • Mentari Kreatif - main dia dekat Sebaris bank Islam,taman cempaka. ada cwgn dekat Taman Bukit Piatu Mutiara.Area Astana Moda
  • Astana Cindai - Sebelah je ngan Astana Moda.. Ni derang punya jgk wei
  • Seri Singgahsana- Kedai dia bawah Astana Cindai tp xtau la ada lagi ke x..huhu
  • AndamanAidaRoslee- Kedai pun ada,kt umah pun ada.. Umah dekat Telok Mas
  • Andaman Sri Balqis - Tak de kedai tp buat kt umah.. Lokasi dekat Bukit Rambai

Jasin/Merlimau
  • DelimaAndaman - Kedai kt D'Mara
  • Andaman kt belakang KFC Jasin.. tak tau name butik ape tp owner dia dak EL..
  • Andaman Puncak Kasih - Dekat Merlimau Simpang (kg ziana zain..hehehe)
  • Andam sebelah maybank tue.. Lupa nama butik dia.. Make up cantik,just baju xbyk pilihan

Durian Tunggal/Alor Gajah
  • Andaman Puteri Munirah - Depan petronas pekan durian tunggal
Durian tunggak ni ada byk gile andam,tak terpegi aku wei.. penat..heheheh Bandar Melaka lagi la Byk.. berlambak2.. Pilih je nk yg mane.. Ikut citarasa masing2 la ye..


Kepada B2B area melaka,hope info ni berguna.. And sila la tmbh kalo ada yg nk ditambah.. and kalo ada silap sila la betulkn tau.. daaa...

p/s: Maaf ler,majoriti andam ni xde website or FB.. agaknya derang xde masa nk bertenet nie..huhu

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"