== Blog Nie Ok ke Tak==

Semakin hari Semakin Sayang


Hohoho..ye semakin hari semakin syg.. Tetibe je aku nk jiwang karen plak.. hehehhe.. ye la,syg sgt same encik tunang aku yg dh botak+itam tue.. Dah lame kami tak bersua (eh padahal baru je jumpa sabtu lepas..heheheh)..so sgt2 la rindu dan tersgt la syg same dia bila encik tunang telah bersetuju untuk sewa rumah je pas kami kawen.. Ye la aku xbape setuju la kene duk umah mak dia.. Hem nk kene berulang-alik ke tmpt keje sejauh..hem dalam 70km ada ko sekali pegi.. kalo ikut hoghway,sejam jgk la..tue pecut 110km/j..so sgt seronok tau..

org kata,pas kawen kene belajau idup berdikari.. Jadi kene la bina kuage sendiri kn.. Tak mau la duk umah mentua,nnt mentua jadi "bibik" plak..ye la aku kn keje..mentua xkeje.. lek keje 5-30.. mau tak sampa umah mentua nnt kul 7mlm? kul 7 pagi dh kene g keje.. hah leh kome semua bygkan x?huhuhuh..so kami sepakat tuk menyewa je dekat kawasan umah sewa aku skrg.. Ye la mesti ktrg PJJ je kijonya nnt.. Kalo encik tunang a.k.a suami balik/holiday,ada la privacy kn..hehehehe

So mari kita bersyukur dan berdoa semoga segalanya lancar..


*walau kecik mane pun umah itu,ia tetap ada sinar bahgia.. hehehhe

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"