== Blog Nie Ok ke Tak==

Pameran Pengantin 2011

hye there.. tak sabar nk update pasal Pameran Pengantin 2011 yg berlangsung 1-3hb4 2011 ari tu,di Melaka Mall.. hem kali ini,semua mempamerkan pelamin terkini,pelamin rome.. Yg tiang besau2 tue.. hai sgt cntik ok.. baju pun cun2.. Semakin hebat pameran pengantin kt melaka skrg.. dari awal pengujudan pameran ni kt melaka,rasenya baru 1x aku tak pegi tgk.. hahahaha.. sgt suke tgk baju2 yg cntik.. Pernah gak g ngan encik tunang tahun lepas..

Macam tahun2 lepas,setiap kali pameran mesti ada real wedding reception.. kalo tahun lepas,reception pada hari penutup je tp kali nie,mlm berinai pun ada.. Paling best,pasangan pengantin akan bergmbr di setiap pelamin yg ada.. hah bygkan betapa seronok wei,bukan 1 pelamin yg atas pentas tue tp semua pelamin dpt duduk..best giler..

booth OP pun ada..yang menawarkan mcm2 pakej.. kad pun ada.. Murah jgk.. Doorgift pun ada..macam2 la ada.. hah Catering pun ada.. Best tau.. And sepupu aku pun ada jgk..Andaman Puncak Kasih..hehehe..ok malas nk cite panjang,jom layan kan serba sedikit gmbr2 sekitar pameran tue..

Pelamin
Dress


Doorgift/Catering


p/s: cantik kn... byk lgi gmbr tp di tapis..hihihihi


2 comments:

Qaseh_ZaZa said...

beb...aku perasan masa aku gi kuarkan duit pagi2 lagi kat situ....heheheh. Pastu terleka jap tgk...sampai aku lupa mak aku dlm kereta...yg bestnye org xde...tue yg best tue...

Unknown said...

ye ke beb..best kn..hehehehehe.. xsabau nk kawen

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"