== Blog Nie Ok ke Tak==

April dah datang dah

Assalamualaikum..April dh dtg.. bermakna lagi 2 bulan setengah je lagi encik tunang nk habis training..hai best2x..tak sabau ok.. hem minggu lepas aku balik kampung.. Macam2 sale ada wei.. Bersusun2 banner kt sepnjg jalan hah. METROJAYA,PARKSON,JAKEL.. and paling best,PAMERAN PENGANTIN.. Selain tue,aku nk tgk anak buah aku yang comel lagi tembam iaitu ahmad dhainuri idraki..hehehehhe name pelik kn? Bapa dia yg bagi..hehehehe.. Jom layan sikit gmbr idraki..
tgk dia tidur..geram x?


Baby ni lahir pada usia 7 bulan lebih.. Dia xsabau agaknya nk tgk dunia ciptaan ALLAH S.W.T nie.. Kalo diperhatikan,cuping telinga sebelah kanan dia,ada terukir kalimah "ALLAH"..ala aku xshoot plak..huhuhu..Dan jari dia selalu bergerak2 macam org berzikir.. Tak byk ragam baby nie,tue yg ramai suke..hehehehehe.. Semoga idraki membesau jadi anak soleh ye..

piiisss... korg nk tau,mak aku punya la excited dpt cucu sulung,awal2 dh beli baby walker.. wakakaka..meniarap pun belum,dh try duduk kn idraki dlm baby walker.. ok idraki,mesti cepat besau ok,xsabau nk ajak jejalan nek mtr petang2..hehehehehe

Hah aku ada la pegi ke pameran pengantin ritu kt Melaka Mall,jualan lelong xpegi..jai takit duit hbs..wahahahhaa.. nnt aku update pasal pameran tue ye.. best tau.. baju,pelamin,doorgift semua cun2 wa ckp same lu alls.. sebelum tue,amik sekeping dulu gmbr dari pameran itu ok.. hehehe


Merpati dua sejoli.. fuh best wei
 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"