== Blog Nie Ok ke Tak==

Kembali Menulis

Assalamualaikum.. hem lame jgk aku xmenulis dalam e-diari nie kn..hhehehhe..Menda alah nie terjadi dek kepadatan jadual kerja yg telah menyumbangkan kepada kepenatan melampau sekaligus mengeringkan idea aku.. So di pagi ahad ini,dh ada la sikit2 mood tuk menulis.. ok jom aku sambung cite aku..(tp xtau ape cite yg aku nk sambung ni..hehehehhe)..

Minggu lepas selepas bertungkus lumus menyiapkan segala persiapan tuk Majlis Pesara 2011,hari yg dinanti pun tiba.. Fuh mcm2 perasaan.. Ada rase nk baling kusi kt org2 tertentu,rase nk tendang org2 itu,rase nk ketawakan org2 itu.. Ni semua disebabkan derang xde komunikasi yg betul.. Teruk betul.. Dah la aku ni diamanahkan sebagai Urusetia Multimedia.. Menyediakan slide paparan nama penerima,susunatur majlis.. Tapi pada hari kejadian,aku seolah2 menjadi Urusetia Makanan,Pendaftaran,Protokol.. semua la.. Paling xboleh blah,bila urusetia pendaftaran telah bertanya kpd aku,sape yg hadir n tak hadir pada hari tu.. Bukan tue keje dia ke? hehehehhehe lawak nk mampos.. geram aku.. seb bek la dia tue senior,so aku senyum je n cooldown dan bantu dia..

macam2 la yg terjadi lagi,dengan makanan tuk urusetia xde.. mati kebulur wei urusetia.. derang asyik kenyangkan perut penari2 tue.. seb bek la terhibur ngan persembahan Dato' M.daud Kilau.. ilang sikit kemarahan dan kelaparan aku.. tapi mmg aku geram la ngan derang semua tue.. Nnt aku upload gambar sekitar majlis sb softcopy xde dlm lappy aku nie.. kt dlm PC di opis..

p/s: smlm pas melewat tunang aku di PUSASDA,singgah umah mak tuk tgk anak buah aku yg gemuk tue.. seronok men2 ngan dia sampai dia tdo.. dh makin berat dia..heheheh pastu mak bgtau minggu depan nk g beli brg2 keperluan kawen.. yeahh sgt seronok.. hhehehehehe..

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"