== Blog Nie Ok ke Tak==

penat tapi best

Assalamualaikum..hah lame jgk tak membebel di sini.. hampir2 bersawang..hehehehhe.. Ye la aku sgt sibuk ngan aktiviti di pejabat,balik umah sewa dah dekat mlm,TV plak menanti..hehehe..

Byk benda nk update nie.. mane nk mula ye? ok la nk mulakan ngan perkembangan bunga telur.

1- D.I.Y Bunga telur..

Bunga Malam Berinai = Alhamdulillah smlm mak tah call,bgtau bunga telur kait telah siap
pun.Selesai sudah isu bunga telur mlm berinai.. Tema kale "dark
pepel+putih".

Bunga Telur Resepsi = Alhamdulillah jugak telah selesai.. Buat lebih sikit sb nnt leh bg kawan2
mak ayah sekali.. Hasil gentelan pengantin ok.. Tema kale "campuran
pepel+ijau+gold"

2- Videoman = Telah booking "mulut".. Deposit belum byr..hehehehe.. Kpd En.Anip,
nnt sue byr deposit ye..

3- Bus Catar = Alhamdulillah jgk telah setel.. Seb bek teringat yg BFF bapa dia ada
syarikat bus ekspress.. so call dia dan deal harga terbaik tuk bwk
rombongan encik hussain ke perak..

4- Lokasi Outdoor = Melaka = mgkin Taman Mini Malaysia
Perak = Cameron Highland..

5 - Doorgift = Dah setel.. dah antau doorgift kt umah mak.. 400 biji. Bulan depan leh la
start deco.. tuk org sebelah,start deco bulan 7 nnt.. Tema kale " dark
pepel+ijau".


Hah yang lain2,belum sempat update ngan mak.. Tgu balik melaka lagi sekali.. Akan diupdate semua la.. seriau tgk hari makin dekat..hehehehehe.. Lagi sekali balik,nk jumpa andam.. Mau tukau baju sanding..hahahhaa.. terbaik...

1 comments:

Qaseh_ZaZa said...

aku yang pening...

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"