== Blog Nie Ok ke Tak==

Buku Tamu

Hah disebabkan kerja2 menD.I.Y bunga telur sudah selesai,skrg ni ngah berpinau2 idea tuk buat "Buku Tamu" plak.. Bukan 1 tapi 3 sekali aku balun..hehehehe.. ye la tuk Majlis aku di melaka,tuk angah dan tuk majlis bertandang di Kampar.. Aku buat suke2 je wei.. Tapi semestinya perlu memenuhi "kegatalan tekak" perekanya ye..

Tema "Buku Tamu" yang aku reka adalah Simple tapi Look Elegant.. Nk tgk ke?jeng..jeng..jeng..
nanti la ek.. hahahhaha.. Sb belum antau printing pun.. Ingat nk g usha harga printing.. Nk bukukan sekali.. Harap2 kos tak memeningkan kepala aku.. Kalo mahal,print je guna printer Hp kt umah tue haha..

*


*



*



D.I.Y bunga telur aku.. Ni bunga je ye.. yang dh siap,tgk mase majlis nnt..hehehehhe

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"