== Blog Nie Ok ke Tak==

Pelamin Anganku...

Hem mlm-mlm jumaat yg permai ini,tetibe je aku boleh plak terbyg2kan pelamin yg akan aku duduk ngan encik tunang nnt di hari bersejarah kami.. hai macam2 yang aku nk tp kene la "tepuk2 kocek" dulu.. mampu ke x mampu..hehehehehe.. Aku mmg dari kecik2 lagi (hah nmpk x..nmpk x.. dari kecik lagi dh berangan2 ok) aku dh ada impian nk kawen n ada pelamin yg cntik gile.. hahahha.. best2x... ok la mlm2 buta ni xlalu nk mengomel lelebih.. jadi kita layankan aje la koleksi2 pelamin dari pelbagai pereka seluruh malaysia.. Fuh bertuah la badan kalo dpt pelamin mcm kt bwh nie.. hai..


ala-ala cinderella kn



yg ni mmg dh buat aku jatuh chenta



*credit to google..

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"