== Blog Nie Ok ke Tak==

Jurugambar



Bertemu lagi.. Hai mlm ni betul2 boring tahap cipan.. Perut lapau (ok sy dlm diet ye..sekian)..

Tetibe terpk nk buat entry pasal jurugambar aka OP.. Seperti yang kita semua tahu,OP merupakan "org Terpenting" dalam majlis kawen.. Kalo derang xde,rasanya mcm xbermakna la kan.. Tapi ada jugak yg x amik part OP nie.. huhuhu.. memasing punya part la kan.. Tepuk tangan,raba kocek sendiri ye....

Bagi aku plak,secara peribadi.. mmg aku betul2 gila gambar.. Bergambar pun giler,Amik gambar pun giler jgk.. wakakakkaka.. Aku pun ada pendapat tersendiri mengenai hasil-hasil OP-Op di seluruh Malaysia nie.. Kadang2 ada OP menawarkan Pakej yang menarik tapi mahal.. ye la nk menda canggih xkan la leh dpt dengan harga seposen kot.. hem kat sini aku nk buat servey.. Kategori2 Pakej OP yang biase aku dapat dan apa yang aku harapkan.. Ni semua pendapat aku je tau.. Tak ada kene mengena ngan yang hidup tau..

Kategori Pakej yg OP biasa sediakan..

1 : Angel gambar TERBAIK + Editing Dasyat + Kualiti Terjamin = MAHAL GILER
2 : Angel Cantik + Editing ala retro + Kualiti Cantik = MAHAL
3 : Sgt KREATIF + Gambar bersahaja+Editing yg cantik = MASIH OK
4 : Gambar ala-ala BIASA+Sikit je idea KREATIF+Editing biasa-biasa = MAMPU DIMILIKI

Apa yang aku Harapkan plak

Angel TERBAIK+Editing yg terlampau+tempoh siap album tak terlalu lama+Kreatif+Bersahaja= HARGA BERPATUTAN..

hehehhehe.. Harap2 ada la kan.. ok kat bawah nie aku listkan beberapa OP yang aku admire ngan hasil kerja derang.. Jom ..laaayyyaaannnzzzzzz...

  1. KUKUBESI
  2. WHITESIGNATURE
  3. SAMRAIS
  4. JANGGOT TOUGH
  5. Acaii Jawe
  6. PhotoAura
p/s: Meh jengguk kt link ni tuk tau 10 photografer terbaik di Malaysia.. kot2 ada yg nk gunakan service mereka ke kn.. :)


0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"