== Blog Nie Ok ke Tak==

Tak sabarnya la...

Hai there... hi ce tgk tajuk post ari ni.. hehehehhe yup mmg sgt tak sabar ok tuk berhujung minggu.. Nk tau kenapa x? heheheh sebab nk berdating ngan encik tunang.. Fuh lame tau xjumpa.. sejak dia masuk training polis ritu.. eh tak2,pas sebulan dia masuk training,jumpa kt hospital 3 hari sb encik tunang masuk wad.. demam.. Ala sian tau kat dia.. dah la penakut ngan jarum. heheheh lawak2.. tp sgt chumel ok.. Kesian kt dia,dh la kepala gondot.. kurus n itam.. Tapi aku tetap support dia ok.. Itu chenta hati aku tau.. Hem syg sekali tak dpt nk kongsi video yg si akim gebu rakam mase kat wad sb ayah encik tunang telah delete video tue.. Nagis kuat2x...

Tapi tak ape la,ape la nk buat kan.. dh terjadi pun..

ok2 HARI BERBUNGA-BUNGA nie.. hehehehehe.. Tak sabar nk jumpa ngan encik tunang.. Nnt nk tamngkap gambr byk2 n nk tepek kt blog nie.. .. Pas ni boleh fokus pada Projek Kawen-kawen semula..

ok.. daaaa


ce teka mana satu kah encik tunang aku? wakakakaka

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"