== Blog Nie Ok ke Tak==

Hantaran

hai there.. cuaca sgt tak tentu sekarang kn.. Kejap panas,kejap hujan,kejap petir,kejap berangin,kejap macam ribut,kejap itu,kejap ini.. Sama la macam aku ni hah.. Kejap mood asyik nk membebel2 kt blog,kejap m***s gile nk update blog.. wahahahahha.. Biase la kan,DUNIA semua ni..

Dalam pada aku malas nk berblog,aku duk la menung2 depan laptop aku sambil tenung gambar encik tunang.. (*wiiiiiieeeee rindu tau...heeeeee). Sambil2 tue aku bermain2 FB.. Chat la ngan kawan aku,sembang2 punya sembang.. Terbuka la satu topik iaitu Hantaran.. hahahahhaha.. Aku tak beli ape2 pun lagi.. (ye mmg seyes.. tak beli ape2 pun lagi). Tapi tue normal kan? ala malas nk g shoping sesorg ler.. Perbualan kami lebih kepada jumlah hntrn,dan cmne nk jimatkan kos.. hem pada asalnya aku+encik tunang nk bagi 5 dulang berbalas 7 je.. tapi pas di selongkar stor kt umah,baru perasan yg tapak hntrn yg dah aku siapkan dl,ada 9.. hahahah so macam nk suh encik tunang bagi 7 dulang plak,aku balas 9.. penat tau buat alas tue..(kos..kos..kos yg mmg tak sengaja).. Lame jgk la ktrg discuss bab hntrn ni.. and lastly,beliau berjaya memberikan idea yg aku rasa "ye aku kene ikut cdgan bermadu kau tu"..hehehhehe.. Terima kasih wahai kawanku,Akmal..

Dialog yang aku paste.. Original tanpa editing

"sireh ko letak 1 dulang, baju suar ko letak 1, kasut, dompet ngan tali pinggang 1,coklat ko letak bakul kecik je, buah ko letak byk sket kasi sihat,cincin ke leh letak kat tengah2 coklat.hahah
minyak wangi 1 dulang.1 lagi tu ko ltk jelah kuit/manisan."

p/s: Biasanya b2b akan mudah ilang fikiran wlpn bab2 remeh n mudah camni.. termasuk la aku..

2 comments:

Unknown said...

wahahahhaa...ayat aku tu mmg bernas pe..hihihi

Unknown said...

hehehehe..ye mmg bernas wei.. terbaek...

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"