== Blog Nie Ok ke Tak==

Semakin stress..

Hai aku nk membebal dan nk luahkan rasa hati yang sgt2 sedih nie.. Org kata makin hari nk kawen makin happy.. Hem tp aku plak semakin susah nk senyum.. Semua benda yg dibuat xkene. Nie semua gara-gara masalah kesilapana dulu.. kedegilan encik tunang attend kursus kawen sebelum ni telah menyumbang kepada kepayahan tuk hadir kursus tue di masa yg terhad ini disebabkan kekangan tugas.. Macam hampeh je.. Degil..mmg degil bdk tue.. berbuih mulut nie suh g kursus tue tapi xmau g..bila dh dekat2 ni baru terhegeh2 nk g..tup tup dpt semboyan plak.. kene duty hujung minggu.. hah amik kau.. camne nk submit borg kawen kalau sijil kursus kawen xde? ce citer..ce citer..

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"