== Blog Nie Ok ke Tak==

Di saat Aku mencintaimu...

Salam..lama jgk xupdate blog..huhuhu..ada masalah ngan "beruk ternakan" aku nie..line slow plak.. Hem tp xpe,akan aku sedaya upaya tuk update wlpn cenonet..

Hai malam td,dapat la sembang nagn encik tunang sekejap.. Teramat2 rindu pada dia.. Punya la lama nk tunggu dia passing out.. Kepada pihak berkenaan,boleh tak kuarkan encik tunang saya tue cepat sikit.. rindu bebenau dah nie..huhuhu.. Pas sembang2,tetiba dia request satu lagu kt aku..Bukan suh aku nyanyi tapi suh aku cari dan dengar lagu tue.. cari punya cari,jumpa la.. Intro je nk sentap.. Pastu dengar lagu tue,rasa nk nagis..bukan tang mula2 tue tp chores la.. fuh sentap beb.. Encik tunang cakap,mula2 dia nk nyanyi lagu ni mase hari passing out dia dari Training tp dia dah xsabau nk aku dengar lagu tue..hehehhehe..Tq so much honey.. syg sgt hargai.. Sedih tau.. huhuhuhu..ok jom hayati lirik ni..

Di saat aku mencintaimu..

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Korang download la lagu ni..mmg layan habis la wei.. besstt...

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"