== Blog Nie Ok ke Tak==

Pelan Lantai

Assalamualaikum dan selamat pagi.. hahahha ntah nape la ari ni aku rasa sgt seronok.. Mungkin dpt tidur yg cukup mlm td.. So pagi2 buta sebelum g keje,aku ingat nk update sikit perkembangan majlis aku yang tak seberapa nie.. ye la aku ni malas sikit nk update selalu.. Al maklum la,takut jari2 mulus ni haus..hehehehhe..

ok aku mulakan dengan persiapan bilik.. Minggu lepas balik kmpg..amik cuti hari isnin sebabnya nk g shopping beli aksesori hiasan bilik pengantin nnt. Ye la sabtu n ahad sgt penat tau sb byk jemputan kawen,, best je tgk derang dh kawen..tp tak pe,relaks2x.. Aku dan mak ke SSF..seronok sb kt sane mcm2 idea kita leh dpt.. aku dh pun beli tirai,reben dan manik (tuk jahit kt baju nikah aku). SSF tgh wt SALE.. hujung bulan ni nk dtg lagi,ada lagi 5 benda yg aku nk grab..

ni pasal kad kawen plak.. ke mydin tuk beli kertas tuk printing kad n guestbook.. tapi derang xde kertas yg aku nk..so kecewa.. g ke Tong Hup plak.. hah ada.. 200pcs rm23.50.. and sampul 500pcs rm11.90 shj.. sgt jimat ok..hehehehe.. Pastu usha sekali aksesori2/deco tuk meja guestbook..harga n senarai brg dh dicatat dalam note..hujung bulan harus grab..

dan pelan susun atur khemah dan susunan tempat guestbook dah siap.. nnt aku update ye sb skrg line beruk ternakan ni sgt la slow..ntah pe sal pun xtau..tp kt opis laju la plak..hehehehehe..

ok la,nnt2 kita sambung lagi..kot2 jap lagi ada idea nk di kongsi ke kan.. ok sekian.

"Sedia membantu"..hehehehe

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"