== Blog Nie Ok ke Tak==

D.I.Y Kad Jemputan

Fuh dah bersarang blog aku ni hah.. Kekangan masa sgt2 teruk menyebabkan blog ni tersadai.. (padahal malas..hehehe). Jadi hari nie aku gagahkan diri tuk mencoret sedikit perkembangan hidup aku.. Ce korg semua tgk kat sticker aku.. Masih berbaki 108 hari.. Macam jauh lagi kn..tp kalo di bundarkan ke bulan,tinggal 3 bulan lebih je lagi..

Hem ok la,sebenarnya macam2 dah aku D.I.Y tapi belum ada mase la nk tulis2 nie..Tgu aku amik mase tuk kupas satu2 ye.. Wat mase ni jom layan sample kad yang aku je kot perasan sgt sweet..hehehehe.. Nnt aku update lagi perkembangan.. daaa

hahahaha sekali xde frame daaa.. hem sila abaikan frame yang lutsinar tue.. Tarikh xleh dedahkan lagi,tp mesti ada yg tau jgk..hehehehe..

Sekian time kasih..hehehhee

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"