== Blog Nie Ok ke Tak==

Catatan Peristiwa Hujung Minggu

Salam semua.. hai masuk keje aje,dah terima berlambak2 arahan dari org2 tertentu. Sampai ada yang meajuk,konon2 bile dia bg arahan,aku xmau dengar,kalo org lain bg arahan laju je aku buat.. Hahahahahha.. semua kemaruk nk bagi arahan kat aku.. "ye la bos2,nnt i buat".. huhuhu

Ok xmau la pk hal opis tue.. Wat sakit kepala je.. huhuhu.. Mari bercerita tentang apa yang aku buat sepanjang hujung minggu lepas.. Sangat seronok hari minggu aku yang lepas. Mane tak,encik tunang kesayangan datang ke melaka ( sila amik perhatian: ini mmg dah rutin bulanan dia)..

pagi sabtu,kami adik beradik ngan bakal2 ipar pergi ke A'famosa Resort.. Tiket ditaja oleh kilang kak long aku.. hehehhe.. ktrg ni kira "mengambil tuah" je la sb along dapt 5 cupon free ntk masuk ke waterworld and a'famosa safari.. Seronok xterkata. Walaupun kami (aku+en tunang) sakit kepala yg amat sgt,tp kami enjoy sgt2.. Seronok xterkata.. men gelonggor..ombak.. huhuhu.. Saat2 gini mmg aku xkan lupa kan la.. Best woo.. Dengan kerenah masing2 mcm kanak2 baru 1st time jumpa air.. hehehhe.. Aku+en tunang xpuas2 main air.. Sampai la aku xtahan nk muntah,baru la ktrg kuar dari air tue,ntk tido di bwh pokok. hehehehhe.. tido dengan lena sebab kepenatan..

Pas tue,aku sempat lagi pergi ziarah akak kawan aku yg baru je dapat baby.. comel woo.. geram tgk.. and tgk album gmbr kawen kak mas.. Shot outdoor kat a'famosa,sgt cantik.. Nak jgk la bergambar kt sana nnt. sweet je gmbr2 dia..

hem mlm tu tido lena sb sgt penat.. xsempat nk mimpi ape2 pun sb tau2 je sedar dh subuh.. Pagi ahad plak,kami pegi ziarah kawan mak encik tunang kat durian tunggal.. Ni semua plan yg tak dirancang pada awalnya.. Patutnya,ari ahad,ada photoshot tp cameraman ada hal plak..(sebenarnya salah aku jgk,sb janji tarikh 24hb tp bgtau dia ari ahad..hehehhe).. Dari Durian Tunggal,kami pegi je Jasin plak.. Main air panas plak..Ramai org,ye la kan hujung minggu.. hehehe

esoknya plak,agenda kami,tgk wayang and window shoping..( gaji dh susut)... Dari pagi sampai mlm.. Sangat seronok.. Aku seronok bile tgk encik tunang senyum+ketawa+wat2 majuk+wat muka cam bdk2 and paling seronok,shoping same2.. Test kasut,baju,handbeg.. hehehhehe

Hari selasa pagi,en tunang berangkat pulang ke Perak.. Hai sangat sedih.. Mula2 ok je,sampai je kat umah,terus sedih gile.. hai cepat betul mas etu berlalu.. apa pun,kami seronok bersama.. tak sabar nk tunggu dating akan datang..

p/s: tema outing kali ini ialah Air.. hehehehhehe

wayang yang ditonton bersama En.Tunang...


ni adik beradik and bakal abg ipar yg tgh tgu bus nk ke safari.. kan men seronok lagi..

ni la "bus mini" yg bwk ktrg tgk safari..


Makanan yang ditaja oleh Company Min Aik Sdn bhd

bergambar ngan adik aku,selepas encik tunang xmau amik gmbr same2.. huhuhuhu..


apa agaknya yg Encik Tunang cakap kat merak tue erk..


Together For ever..

3 comments:

Naddy said...

bestnya......................sguh cemburu...heheeheh oi asal ko pnye hari mgu amat mdebarkan perasaan ni??hebat siot...dalam air sama2...bestnyaaa...ahahahah

Unknown said...

Miss Naddy.. hahaha.. nothings happen la dlm air tue.. men gosok2 je.. hahahahha

Anonymous said...

gosok2 dinding je buang lumut kat kolam tu

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"