== Blog Nie Ok ke Tak==

Dah Lame Tak Update..

Sgt xde mood la sejak kebelakangan ni.. tgk la dh bape lame xupdate blog sendiri kan.. Hem semua ni mgkin disebabkan tahap kemalasan dan kemurungan yg sgt tinggi.. huhuhu... bile ditafsir2,betul jgk tue.. aku mmg xde mood nk menaip.. bosan..bosan.. so ari ni aku gagahkan diri untuk update jgk blog aku yg xseberapa nie..

ok byk jgk citer nk dikongsi nie.. tp secara ringkas je la ye..

1- episod raya

Raya kali ini,best sgt2.. Berbeza dari raya yang dulu2.. ye la kali ni raya bersama tunang tersyg.. ..Beliau hadir ke rumah aku pada raya ke 2 bersama sanak sanak saudara dia yg kononnya teringat sgt nk tgk tunang anak sedara dorg ni..hehehehe,berdebar2 aku,mcm nk disarungkan cincin 1x lagi je.. Fmly aku sambut kedtgn dorg dengan meriah. Cam kenduri.. Tp xpe la kan,raya katakan.. Kemudian MIL to be ajak beraya ke rumah sanak sedara dorg yg ada kt melaka ni.. fuh meriah kan.. Tp seronok.. kemudia naik Eyes On Malaysia dgn menggunakan subsidi bakal biras aku ( adik kpd tunang akak aku),dpt la tiket RM16 untuk 5 org. hehehhe
Perjumpaan kami untuk kali ini sgt pendek.. Formal lagi.. xde jelingan manje,gurau senda yg keterlalu dr kami berdua,hanya sembang formal.. Kan mak ayah dia ada...hehehe.. and disebabkan itu la,hujung bulan ni kami akan topup balik aktiviti yg xdpt kami buat tue.. ..
ok cukup pasal raya..

2. Abang aku,Kawan-kawan aku bertunang

Tahniah buat abg ngah and kawan2 aku yg dh pun mengikat tali pertunangan di bulan syawal yg lalu dan jgk pada hujung minggu yg lepas.. Tak lame lagi,byk la jemputan mkn nasi minyak.. hehehhe.. Aku je lambat nk bagi korang mkn nasi minyak.. Tp xpe,semua kan AALLAH s.w.t yg tentukan..


ok cukup la ye.. penat dah rasenya menaip.. pada semua.. SELAMAT HARI DEPAVALI yang semakin dekat nie..

ok.. jumpa len kali ye..

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"