== Blog Nie Ok ke Tak==

Lapar.. Lapar..Lapar..

Entry pagi ini bertajuk: Lapar.. huhuhuhu.. Tak tahu la kenapa,perut aku ni lapau bebenau.. Hai sabar aje la kan.. Mak dah bekalkan nasi goreng+telur dadar lagi.. Tp xmau mkn lagi sb rase mcm awal lagi nk breakfast. And dengan keadaan skrg yg duit makin berkurangan a.k.a tinggal syiling aje skrg nie,lagi la aku berkira2 nk berbelanja kan.. AL maklum la,gomen staff dah dpt gaji pada 8/10/2009 yang lalu and ntk gaji yg seterusnya,kene tunggu 25/11/2009... Bayangkan lah berapa lama nk kene tunggu tue.. Ada yang naik basikal ge kerja plak kang..huhuhu.. Sgt sedih kan bile pk kan yang aku xde duit. uuwaaaa.. sgt sedih la kan..

Hem dah xmau la nk mengadu pasal kelaparan dan ketiadaan wang.. Meh layan aktiviti bersantap bersama En.Tunang di Pizza Hut dengan menggunakan kupon RM20 .. hehehe..



muke boring tunggu pizza yang lambat sampai tue.. huhu


mushroom sup yang dh disental sampai licin sb kelaparan yang amat..


hasil santapan kami-kami yang kelaparan.. hehehhehe

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"