== Blog Nie Ok ke Tak==

Pagi Isnin Yang Damai

Salam Isnin pada semua.. Hari ini aku melakar sejarah di mana aku dtg ke pejabat pukul 7.30.. Di Ulang,7.30 pagi!!!..hahahha.. ini gara-gara aku terpaksa memandu kereta pusaka abahku.. hehehhe.. kereta tue agak uzur tp ekzos dia punya bunyi kalah kereta F1.. Bunyi Punya la kuat tp xlaju pun.. hahahha.. Memandangkan aku xmau amik risiko dtg lmbt n satu poli duk tgk aku drif,aku amik keputusan untuk dtg awal.. seawal 7.00 pagi aku dah gerak dr umah.. hehehehe rasa mcm artis,byk mata yg tgk2 aku..

Tgh drive,tetiba baru aku perasan,yg kereta abah xde sitbelt.. huhuhuhu.. dah la area poli aku kerap ada "abg2 JPJ and abg2 Polis".. hem terpakse la ikut jalan jauh ptg nnt.. janji Selamat sampai umah udah la kan.. And xpernah2 aku drive ke pejabat 80km/j.. ari ni aku memecah rekod kerana aku berjaya drive kereta dengan speed 80km/j di highway Melaka-Muar.. hahahhaha.. Dengan deruman ekzos yg "dasyat" tue,aku sampai jgk kat opis.. hehehhe

Pastu,bile matikan je enjin kereta,aku terasa satu badan menggigil.. hahahhaha.. Pelik jgk aku kenapa la bdn aku menggigil.. Sampai perut sakit2.. terpakse la layankan perut plak..

Tapi semuannya lancar,alhamdulillah.. ok.. mari kita mulakan kerja hakiki kita sebagai penjawat awam..

p/s: call encik tunang sebab nk bgtau yg dh selamat sampai kat opis dengan kereta antik abah tue. hehehe

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"