== Blog Nie Ok ke Tak==

Jumaat.. Sekejapnya Masa itu Berlalu..

Salam 1 Malaysia.. PAgi nie,cuaca sejuk aje.. guruh dilangit kedengaran kuat tp hujannya renyai2 aje.. Syoknya tido mlm td kan,wlpun masih tido seorang diri.. heehhe.. Arini masuk opis kul 10.30 sebab kene masuk dewan ceramah.. Sepanjang perjalannan nk ke dewan ceramah yg jaraknya kira2 30minit dari politeknik,aku dan kawan2 yg lain tertanya2 jgk apakah tajuk ceramah ari ni.. ada yang ckp,"open house", ada yang ckp "puasa enam" tak kurang jgk ada yang ckp " sambutan depavali".. hehehhee.. Sesampai aje di dewan,masih tertanya2 lagi tajuknya sehingga lah ceramah jemputan bagitau.Tajuk ceramah kita pada ari ni ialah " Mencari Yang Halal Adalah Wajib".. Menarik sungguh topik ari ni.. Terjawab sudah pertanyaan kami.. hem menarik isi kandungannya walaupun aku agak mengantuk..( heheheh tue perkara biasa bg aku,sejak tabika lagi )..

Banyak menda yang aku dapat.. Tak sia-sia aku join ceramah ari ni ( wlpun pd mulanya hny nk cukupkan kursus tahunan je).. Pesanan dari ustaz tue td,"bagi la anak2 kita makan makanan yg halal kerana mknan yg halal itu menjamin keberkatana dari ALLAH s.w.t." "Biar la sedikit sedekah kita itu,asalkan datang dari sumber yang halal daripada byk sedekah kita itu tp dtg dr sumber yang haram"

p/s : Agak2nya cukup x 8jam kita kerja secara sahih d
alam 1 ari??? heemmmm



*sgt suke amik gmbr sendiri a.k.a muke setem

1 comments:

saje2 said...

cutenye....nk ngorat

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"