== Blog Nie Ok ke Tak==

Hari yang Memenatkan Part 2

hai duk sorang2 kat opis ni.. jd boring. ye la pegawai a.k.a bos ada meting pengurusan ICT pagi ni.. abg2 yang lain pergi minum bekpes di kantin.. jd seperti biase aku la jd tukang jage opis and operator telefon.. hehehhe.. tp xpe la kan.. dh biase dh. hem jd mase ni la aku teringat nk sambung cerita pasal Hari Politeknik yang dh aku ceritakan serba sedikit pada entry lalu.. wlpun dh lame,tp nk jgk cerita.. hehehhe..

ok,selepas ktrg berpenat poco2 and men golf ala2 tiger wood.. ktrg pun balik la office.. sb acaranya di sebelah pagi aje.. sebelah petangnya ada aktiviti gotong royong sekitar pejabat.. sangat memenatkan tp seronok la. jarang2 kan dpt wt aktiviti gini.. asyik mengadap keje aje kan. sekali sekala,leh la wt aktiviti sosial.. Majlis Sambutan Hari politeknik and 5s ni mmg seronok.. Paling tak boleh lupa,persembahan kawad kaki oleh student poli.. mmg kemas n cantik persembahan dorg.. siap ada aksi perlahan lagi.. semua penonton enjoy la tgk persembahan dorg tue.. tak sangke la,rupa-rupanya budak2 poli ni mmg ramai yang berbakat..

p/s: semoga politeknik malaysia semakin maju dan cemerlang..

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"