== Blog Nie Ok ke Tak==

Jamuan Makan Malam PUSPANITA..


Entry kali ini pasal makan-makan.. actually aku jd tetamu tidak terhormat untuk majlis makan malam ni. Just gantikan org yg tidak dpt dtg mlm td. ye la dia dh byr RM50 ntuk satu kerusi ( agak mahal la kann).. dah la ada cabutan no bertuah. mane la tau kot-kot no kad dia tue bertuah kan.. tp adiah dia aku punyer la.. Sape suh dia xmau dtg kan.. hehehhehe..

malam td,byk la persembahan kesenian yg ada. Tp semua artis jemputan drpd kelab kesenian poli aku.. hehehhe.. persembahan kemuncak ialah SenamTari org group PUSPANITA poli. Kan men bergelek lagi dorg kt ats pentas aku ckp.. Samapai naik geram tau. Rase nk join je dorg tergelek2.. hehehhe.. Kemudian,acara yg ditungu2.. Makan time.. mula2 tetamu dihidangkan dengan kuih popia. (gmbr lupa nk snape. Lapar sgt..dah hbs baru tersedar. hehehe).. Kemudian baru dorg hidangkan nasi minyakberlauk ayam rempah kalo xsilap la.. Air plak,air serai.. huh 1st time minum.. leh tahan la rase dia.. Betul2 serai la,xtipu punyer.. Pastu ada cabutan no bertuah.. Fuh sekali no kad aku bertuah la.. Hemm tp ingatkan dpt hamper yg besar tue.. sekali kecik je.. hem kalo ikut gaya,cam tapowei.. hehhe ape2 pun syukur la sb ada ramai lg yg xbertuah mlm td.. hehhehee


0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"