== Blog Nie Ok ke Tak==

Ye Ke Errk???

Ye ke??? Soklan yang bermain2 difikiran aku sejak mlm td lagi.. Ye ke "org gomen ni byk mase depan komputer".. Ayat itu telah dikeluarkan dengan beraninya oleh encik wedding fotografer akak aku.. hahahha actually,aku yg duk sibuk carikan fotografer,andam and segala macam untuk wedding akak aku ni.. Dah ala-ala wedding planner gitu.. eewaahhh.. hehehehhe.. hem berbalik kepada soklan td,hem ye ke ek??? mungkin betul kot. sb kate encik fotografer tue smlm,rata-rata customer dia adalah org gomen.. Sb dorg booking by online je.. hehehhe so bukti yg agak kukuh nape dia dgn beraninya melontaran kata-kata itu.. kikikikikki.. Baiklah encik fotografer,saya mengaku la kan.. Mmg org gomen byk mase depan komputer..kikkikki.. Nk2 org cam aku ni kan.. mmg keje ngadap komputer,repair komputer.. Hai pakej yang ditwarkan mmg menarik..mesti korg semua xkan pernh jumpa pakej cam dia ni.. Gambar yang cantik,terang lagi lak tue.. Mesra alam pun ye.. Ni salah satu gmbr yg dia hasilkan.. nk lebih byk lagi.. klik kt sini..

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"