== Blog Nie Ok ke Tak==

T.E.N.S.I.O.N

Hai Tension..tension.. hai dh naik semabb mate aku ni,bile tetiba aje air mate berderai2 laju je mengalir kat pp aku ni tanpa disuruh pun. Penat senyum2 kambing tp air mate still nk melunjur laju aje.. Hem semua ni berlaku mungkin sb aku ni ngah MC.. hem tp ini mmg dh lame aku pendam tau.. Dulu aku buat semua nie,sb mak aku.. Dia yg beriya2 nk tolong makcik aku tue tp dia xsedar yg menda ni menjerat leher anak dia sendiri.. hem persoalannya sekarang.. Adakah betul tindakan aku ntuk pulangkan balik kete yg mak aku nk tolong sambung byr tue akau simpan aje,byr sampai hbs,tanggung maintenance tinggi pastu nk tukau name,kita yg kene tanggung kos semua???

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"