== Blog Nie Ok ke Tak==

Hari Yang Sibuk

hai sgt boring hari ini.keje bertimbun-timbun.. aku dh setelkan satu demi satu.. tetibe aje byk plak report pasal kerosakan komputer pagi2 isnin ni.. dah la ramai staff yang cuti.. terkontang kanting la aku nk angkat call tipon opis yg xhenti duk nyanyi lagu ring ring.. pastu ngan student2 dtg opis ntuk amik kad penggunaan wireless percuma.. pastu dengan user yg asyik guna ayat "pancing" yg membuatkan aku serba salah kalo xgi tolong dgn kadar segera iatu " dik tolong cepat skek boleh x?ada data penting nk guna..KJ nk pagi ni" huhuhuh.. bygkan bukan dekat opis dorg ngan opis aku ni hah. Naik tangga,turun tangga.. Hai kalo hari-hari camni,leh ramping.. xpayah gi Slim World.. hehehhe hai ape pun,kerja is kerja.. wlpn kita nk elak camne pun,tetap bersua jgk. kalo ngelak selalu,lame-lame menjadi bertimbun-timbun and kita jgk yg susah..betul x??

p/s: Saya Yang Menurut Perintah

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"