== Blog Nie Ok ke Tak==

Hari Yang Sibuk Dan Penuh Ngan Sakit Hti

Hai korg semua pernah rase sakit hati sampai nk nangis x??? aku pernah iaitu Hari Ini.. hai xtahu la kenapa,aku selalu kene BULI kat opis yg sekangkang kera ni.. Semuanya nk jd bos. Kalo bos yg bg arahan,aku sikit pun xkisah sebab mmg dia BOS.. Tp aku xbape berkenan kalo org yg same jwtn bg arahan itu ini kat aku.. Paling best siap ada perkataan "tolong ek" tp siap marah2 kalo lmbt buat.. Td mintak Tolong kan?? So ingat aku ni xde keje lain ke nk buat.. Asyik nk TOLONG dorg.. Tau la aku ni xbape nk pandai repair PC,xbape larat nk angkat PC yg berkila2 tue kan.. Tp aku ni pun ada hati dan perasaan.. Kalo semua aku nk TOLONG,sape nk TOLONG aku plak setelkan urusan mendokumentasikan alata2 ICT yg ratusan ringgit ni??? Sape nk tolong aku gi panjat makmal2 yg ada kt poli ni tuk cari and semak alatan2 ni?? SAPE??? xde sape, AKU jugak yg kene buat sendiri.. Kalo suruh org lain,smpai ke hujung tahun and pas esok nk audit la baru kepoh nk buat.. Last2 makan diri aku sendiri kan.. ( eh tp org kate,kalo mkn hati,kurus.. tp name aku makin gemuk ek)..
image dari encik google yg melambangkan aku nk menjerit sampai terjeler lidah.. huhuhu

Hai Hari ini aku hampir menitiskan air mate kat opis sebab dh xtahan dh. Byk sgt makan Hati.. hem sabar je la yg mampu aku ucapkan skrg.. Aku pada awalnya mmg niat nk "pencen" aje kat opis ni tp kalo gini la keadaannya,hem mungkin aku perlu berubah angin kot..

0 comments:

Post a Comment

 

~~~~ Nukilan Dari Sue ~~~~

"Blog nie adalah hak peribadi saya.. Akan dipenuhi ngan ayat2 merapu yang diolah secara sesuka hati saya.. Blog peribadi ini akan digunakan untuk menepek sebanyak mane gambar2 yang saya rasa saya nk tepek dia.. Mungkin ada Entry yang tak ada kata2 tapi penuh ngan gambar2 sahaja.. Sekian"